חברתנו פועלת בתחום ייצור ושיווק מוצרי גריל גז למטבחים בכל רחבי הארץ.

מסעדות גריל הינם פופולריים מאז ומתמיד אך לאחרונה אנו רואים עלייה בביקוש עקב מהירות הכנת הבשרים לצד הצריבה הטובה של הבשר.

כמו כן השימוש בגריל גז מקל על עובדי המסעדה בהכנת הבשרים על הגריל ואופן ההכנה המהירה והיעילה לצד השימוש הקליל באופן הניקיון בסיום העבודה על הגריל.

לפני שאתם רוכשים גריל גז חדש למסעדה שלכם חשוב לשים לב לדגשים הבאים:

איכות הגריל – אל תתפשרו על איכותו של הגריל שלכם למסעדה, השימוש הרחב ועומס על העבודה מחייב בחירת גריל גז איכותי אשר ייתן מענה לדרישות שלכם ושל לקוחותיכם.

גודל הגריל – לפני בחירת הגריל למסעדה שלכם חשוב להקפיד על הגודל הנבחר בהתאם לצרכים שלכם ולגודלו של המטבח במסעדה. מסעדה גדולה עם כמות אורחים גדולה תצטרך בהכרח לרכוש גריל גדול מאשר מסעדה קטנה אשר התחלופה היא נמוכה יותר.

רמות חימום – דרגת החימום משתנה מגריל לגריל , לכן לפני שאתם בוחרים גריל הקפידו לברר מהי דרגת החימום ומה עונה על הצרכים שלכם.

החומר ממנו עשוי הגריל – עוד פרט חשוב אשר יש לשים אליו לב זהו החומר אשר ממנו מיוצר הגריל והמשטח עליו מונחים הבשרים, רב מתקני הגז האיכותיים עשויים מנירוסטה אשר ידועה בעמידותה וחוזקה לאורך שנים.

ניקיון הגריל –  פרט חשוב שיש לשים לב אליו לפני רכישת הגריל זהו הניקיון והתפעול שלו בסיום העבודה. במסעדה אשר מייצרת עשרות מנות ביום ניקיון הוא דבר הכרחי אשר אסור להתפשר עליו ואשר מעיד רבות על אופן בו הלקוחות מסתכלים עליכם. גריל גז נקי ואסתטי הוא בגדר חובה ולא רשות ולכן חשוב מאוד לבחור גריל גז אשר מתנקה בקלות ושאינו משאיר סימני לכלוך. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *